Wednesday, November 4, 2009

Sembang-sembang Bab 3

Adenan Arshad November 5 at 1:18am
Aiiih... Wahi. Saya tak pernah nampak boss kat niteclub... 2 3 org kampung kita & ramai sekitar Kulim ada la...mungkin cikgu Lah pernah dengar saja cerita lampu klip klip mcm tu. Sebenarnya lampu & spotlight kat situ ada yg berpusing2 ketika lagu2 rock, cuma malap masa lagu2 slow...klip klip tu di bebola yg berputar2 tengah hall. Semasa saya main kat disco, lagi penin' kepala, lampu2 sentiasa berputar & bertukar warna di sekeliling hall. Sound..jgn cerita lagilah...4 amplifiers 2 tingkat kat belakang saya, selalunya saya pakai earphone bila tak tahan....lagipun saya main 4 keyboard, nampak kepala saja...jarang angkat kepala, drums sebelah saya, utk Q lagu2 kat drummer....pernah terlelap masa bermain tp jari2 berjalan...anih no...dah bertahun2 main muzik...deria2 pun dah seasoned. Betul...kalau kita tak melalui berbagai pengalaman terdahulu, anak2 kita senang kelentong, tp sekarang, depa takut kantoi...so most of the time they'll tell me the truth....yg lain saya make donno sajalah...depa dah besaq2. Wahi...GRO dulu lain, selain dr itu, hisap rokok & makan kuaci saja, GRO la ni....bawa aids & dadah. Kat setingkat bawah Diamond NC masa tu kan ada....situ pun saya pernah nampak orang2 yg saya kenali dok tunggu giliran...cikgu2 & ustaz pun ada....(hah..fikirkan)...buat tak nampak saja la....! Nak buat mcm mana, nak naik ke NC melalui tangga tu jugak. Alhamdulillah...saya tak terlibat, because I had a very nice girlfriend, who has become my wife ever since. Bye, salam.

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me